Förlåt!

Förlåt för jag inte har bloggat något men jag har inte vart hemma! Har vart på Cup o allt! Men tänkte skriva om Helgen då jag har vart på cup!
Torsdag:

Vi hade invigning på kvällen vi samlades vid ruggby lokalen vig 18.00 vi stälde upp i tåget vi gick genom stan. Vid 19.00 gick vi från Westerlunska gymnasiet till Skolparken. När vi kom fram till skolparken så pratade några på sen o så sen kl 20.30 va allt klart vårat lag samlades en stund o pratade om vad som skulle hända på fredagen sen så gick alla hem.

Fredagen jag gick upp vid halv åtta. Vi hade samling vid B-plan kl nio. Dom vi mötte först va inte så jätte bra vi vann i alla fal med 4-0 jag tror dom hette Skogsbo. Sen kl 1 hade vi en till match mot Ösmo vi spelade jätte dåligt den matchen så vi förlora med 5-3..

Sen så åkte vi hem o fixade oss till dicot jag fixade mig hos Maja. Kl kvart i åtta samlades vi som skulle till dicot vid entren sen gick vi in o dansa loss! sen kl halv 10 så var allt slut. jag åkte med Maja hem när jag kom hem åt jag litte sen gick ja o la mig!

Lördag hade vi bara en match kl nio den matchen vann ni med 6-0 mot Vagnhärads. Sen på kvällen skulle vi åka till melinda o grilla bada ja ni fattar! Sen så åkte vi till gatufestivalen o va där jag, jossan o jassy kom hem vid 00.00. När jag kom hem så gick ja o la mig direkt.

Söndagen så hade vi match vid 11 vi körde mot Fanna å då vart de 1-1 Så vi gick vidare till final där vi skulle mötta fanna igen då vann dom med 2-1 men vi tar dom i serien igen. Sen så fick vi gå upp på en scen där fick vi våra medaljer o en pokal!

Nu sitter jag o väntar tills sverige- Kongo ska spela u-21 landslaget spelar ju i vm tror ja de e ! :D Nej nu ska jag äta litte inan matchen börjar


ses
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0