Eken Cup + Födelsdags Firande

Lördag

Vi samlades kl 6 vid idrottshuset jag o Frida åkte med Olly. När vi kom fram till Gubbängsfältet så väntade vi på vår tränare, sen när dom kom så gick vi till planen där vi skulle spela och stälde upp vårt tält eller vad man ska kalla de. Kl 9 så var de vår första match där Skå IK Handboll stog som motståndare den matchen vann vi med 11-14. Nästa match va kl 10.20 där seriges bästa 99 lag (Åkersberga) stog som motsdåndare där förlora vi med 5-16:/ Men det va jämt i början fast sen årka vi inte me deras tempo.
Sen så åkte vi hem vi stanade på donken och åt jag tog chicken bitch (eller hur det stavas) sen åkte vi hem. När jag kom hem så plåkade jag ur match väskan o hängde upp allt. Sen så åkte jag o mamma till mormor o morfar. Där va Nattis också vi skulle fira henne på söndagen. sen så gjorde inte jag så mycket.

Söndagen

Så skulle jag ha vart med på cupen men jag skulle fira min syster så vi sjöng för henne och så sen vid 2 tiden så kom dom andra sen så sat vi o prata vi gjorde inte så mycket för det va inte så bra väder men en bild fick jag av frida efter matcherna å gud va lerit de va men dom vann iallafal alla matcher så vi kom till A-slutspel:)
Sen när jag o mamma hade kommit hem så åkte jag till Frida skulle sova hos henne. Vi kolade på en film sen så åt vi lite godis sen så gick vi o la oss.




Måndag

Jag p frida gick upp vid 9 vi gjorde iordning oss sen så åkte vi till idrottshuset vi hade samling där. Sen när vi kom fram till tältet så sat vi på oss allt sen så hade vi upp värming sen började matchen där Spårvägen 1 stog som motståndare. Matchen började bra vi lädde med 2-0 men sen hände nåt vi tapade allt dom rök ifrån men 6-4 i halvtid sen så årkade vi inte med i deras tempo eller rättare sakt vi årkade inte spela handboll den dagen. om vi hade spelat som vi brukar göra så hade vi nog vunnit men sånt är livet det vart 13- 6 till dom. Alla vart sura ingen va glad vi gick o dusa sen så åkte vi hem när jag kom hem så hade jag fotbollsmatch mot 98 orna det blev 2-2 .
Sen åkte jag hem jag åt o dusa sen cukla jag till Frida vi åkte ner till coop köpte varsin BJ glass:)
Vi kolade på fotbolls match sen så gick vi o la oss

Ja det va det som hände under min helg!

Kram/E


 Några bilder från alla cuper under det har året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0