Baby you light up my world like nobody else! ♥

Cha Cha bloggen!
Haha nej, haha xD Min humor är inte den bästa direkt!
Tänkte ge er lite apptips till mobilen ;)

Instagram
En asgrym fotoapp som både finns till iPhone och android! Man redigerar bilder med t.ex fokus, kvalite och andra saker och sen lägger man ut det så kan man följa varandra.
Temple run
Jag tror nog att typ alla vet vad det är.. Men iaf det är ett spel som finns både till Android och iPhone som går ut på att man ska springa i ett tempel typ och samla pengar och sen så får man ju nya rekord ;)
GoSms
Det här är en sms app som jag tror bara finns till android men iaf med den så kan man skicka smileysar som man kan på iPhone's och sen kan man byta teman och få dit sin facebook chatt.
Facebook
Är du trött på att starta datorn eller gå ut på internet för att kolla facebook? Ladda ner facebook till mobilen då, finns både till Android och iPhone.
Rumble
Ett ganska rolig spel som går ut på att bilda ord och vinna över andra och det finns till Android och iPhone medn på android heter det nått annat.
Lite appar som jag brukar använda ;)<3//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0