Min mobil är helt jäwla fucking störd -.- ...

mms_img167233730 (MMS)

Min mobil är helt jäwla fucking störd -.- Asså jag har skickat inlägg men dom har inte kommit fram, jag får damp! Och sen så avslutat den alla program (-.-) usch! Men iaf, i lördags kom jag hem från Ullared och det blev två kassar till mig (:D) med massor av tröjor, 2 par byxor, nagellack, sommar one piece, nån random sak som var rolig, smink, godis, autograf från Ola-Conny och Morgan vilket var höjdpunkten :D men vi bodde i världens äckligaste stuga, myror och spindlar, fyfan! Det kommer bilder i slutet. Nu så taggar man och packar för cupen, yaaaay! Imorn vid 15.00 sticker vi och kommer fram 20.00 så nu längtar jag som fan! Det kommer bli jätteroligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0