Smart? Nej.

Usch! Har fått ögoninflamation, sällan jag blir sjuk efter cuper! :(
Men iaf i helgen så vare såhär:
Fredag:
Då hade vi samling 15.00 vid hallen och sen stack vi till Halssberg! :D
5 timmar i bilen är inte så mysigt.. men vi stannade och åt på McDonalds också, ganska trött på det menmen!
Näär vi kom fram så packade vi upp grejerna o madrasserna sen gick vi o kolla runt lite.
Julia, trött som vanligt!
Lördag:
Så var första matchen klockan 8.00 och då mötte vi "polisen" och vi vann med 15-2, den matchen stod jag i mål. Sen så mötte vi ööh minns inte vad dom heter men vi vann med 30-4. Sen den sista matchen förlorade vi men vi kom till A-slutspel. På kvällen så spelade vi minigolf och bowlade :D Och jag o Judith hade sagt om vi vann cupen så skulle vi hoppa i o bada i nån äckel å xD Sen gick vi och köpte godiiiis på Ica.

Söndag:
A-slutspelet gick inge vidare, vi förlorade första matchen där :( Så då gick vi och åt mat och då träffade jag Emeliie :D Sen så badade vi ett tag, i badhuset alltså inte i ån! Sen åkte vi hem igen :/

Hejdå!// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0